10 گوشی پرطرفدار این هفته (19 اسفند)

به گزارش چای قند پهلو، جدول پرطرفدارترین های این هفته به دلیل معرفی های متعدد گوشی های هوشمند جدید، تغییرات زیادی نموده است.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (19 اسفند)

به گزارش خبرنگار ، این هفته گوشی های جدیدی توسط شرکت های مختلف معرفی و رونمایی شدند که به لطف آن ها فهرست پرطرفدارترین های ما تغییرات زیادی نموده است. چندین گوشی هوشمند جدید به فهرست ما اضافه شده و مکان دستگاه هایی که پیروز به باقی ماندن در بین پرطرفدارترین های هفته شده اند، تغییر نموده است.

در صدر جدول پرطرفدارترین های هفته گوشی تازه معرفی شده ریلمی قرار گرفته است. این گوشی جدید که Realme 6 Pro نام دارد با ورود خود سریعا بهترین صندلی را از آن خود نموده است. پس از آن نیز گوشی گلکسی S20 اولترا قرار گرفته است که از هفته گذشته در صندلی خود باقی مانده است. این گوشی اکنون در مقام دوم قرار گرفته است.

گوشی ردمی نوت 8 شیائومی پیروز به بهبود موقعیت خود شده و از صندلی پنجم به سوم رسیده است. با این اتفاق اکنون سه صندلی برتر ما پر شده اند.

پس از این سه دستگاه، گوشی گلکسی M31 سامسونگ در مقام چهارم قرار گرفته است. این گوشی نیز با کوشش خود را از مقام هفتم به چهارم رسانده است. افزایش محوبیت این گوشی ها، با وجود اضافه شدن دستگاه های تازه نفس واقعا نشان دهنده افزایش هواداران آن ها است.

یک گوشی تازه معرفی شده دیگر در صندلی پنجم قرار گرفته است و آن نسخه پرو خانواده Black Shark 3 شیائومی است. این گوشی هوشمند از دو دستگاه گلکسی A51 و ردمی نوت 8 جلو زده است. دو دستگاه مذکور اکنون به ترتیب در صندلی های ششم و هفتم قرار گرفته اند.

دو گوشی دیگر که به تازگی به فهرست پرطرفدارترین ها اضافه شده اند هوآوی P40 لایت E و Realme 6 هستند که به ترتیب در مقام ها هشتم و نهم قرار دارند.

آخرین صندلی برای گوشی گلکسی A71 سامسونگ است.

دیدن این گوشی ها در فهرست مذکور بدین معناست که دیگر برخی دستگاه ها از آن حذف شده اند. یکی از این دستگاه ها Sony Xperia 1 II بود که تنها هفت روز پیش در صدر جدول قرار داشت، اما اکنون خبری از آن نیست. البته این سرنوشت برای خواهر آن Xperia 10 II نیز رخ داده است. گوشی شیائومی می 10 پرو نیز پیروز به رسیدن به فهرست این هفته نشد. گوشی چهارمی که از فهرست پرطرفدارترین ها حذف شده، V60 ThinQ ال جی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 38

به "10 گوشی پرطرفدار این هفته (19 اسفند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گوشی پرطرفدار این هفته (19 اسفند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید