اختتامیه جایزه کتاب سال خلیج فارس؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش چای قند پهلو، صادق ارشیا، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برگزاری سومین دوسالانه جایزه کتاب سال خلیج فارس، بیان نمود: با توجه به شرایط بحرانی، ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزاری مجازی اختتامیه صرفا با حضور برگزیدگان بسیار محتمل است و اگر این تصمیم قطعی شود، مهر ماه سال جاری مراسم را برگزار خواهیم کرد. علاوه براین؛ گزینه هفته کتاب و کتاب خوانی نیز به عنوان تاریخ برگزاری اختتامیه در نظر است. پیش تر قرار بود 10 اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس اختتامیه را برگزار کنیم.

اختتامیه جایزه کتاب سال خلیج فارس؛ شاید وقتی دیگر

وی با اشاره به جریان دریافت آثار و داوری سومین دوره جایزه کتاب سال خلیج فارس اضافه کرد: فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال هرمزگان و خلیج فارس، آبان ماه منتشر و با توجه به استقبال پژوهشگران و اهل قلم، مهلت ارسال آثار به مدت یک ماه یعنی تا بهمن ماه تمدید شد. داوری آثار از سوی خانه کتاب انجام شد.

ارشیا ادامه داد: جایزه کتاب سال خلیج فارس از سه بخش بزرگسال، کودک و نوجوان و بخش ویژه خلیج فارس تشکیل شده است. در دو بخش نخست، سه نفر برگزیده و پنج شایسته تقدیر و در بخش ویژه با نظر هیات داوران، پنج شایسته تقدیر معرفی شده اند. هیات داوران در بخش عمومی 180 و در بخش ویژه 30عنوان اثر را داوری کرده اند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان درباره جریان شناسایی آثار مرتبط بخش های جایزه کتاب سال بیان نمود: علاوه بر آثار ارسالی مبتنی بر فراخوان، دبیرخانه از منابع دیگر شامل انتشارات دانشگاه آزاد، پیام نور و دانشگاه دولتی هرمزگان همچنین آثار اعلام وصول موجود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و موجودی کتابخانه انجمن مولفان و نویسندگان استان را برای شناسایی آثار مرتبط با جایزه کتاب استفاده کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 328

به "اختتامیه جایزه کتاب سال خلیج فارس؛ شاید وقتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جایزه کتاب سال خلیج فارس؛ شاید وقتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید