امکان تردد ناوگان و راننده ایرانی به گرجستان فراهم شد

به گزارش چای قند پهلو، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان حمل و نقل جاده ای گفت: طبق تفاهم دو کشور ایران و گرجستان، امکان ورود و تردد ناوگان و راننده ایرانی به گرجستان فراهم شد.

امکان تردد ناوگان و راننده ایرانی به گرجستان فراهم شد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، جواد هدایتی با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در دنیا، ناوگان حمل و نقل بین المللی ایران برای حمل کالا به مقصد کشور های دیگر، با مسائل زیادی روبرو شد، اضافه نمود: دولت گرجستان هم در این مدت برای ورود ناوگان و راننده ایرانی به آن کشور از اسفندماه سال گذشته محدودیت هایی ایجاد کرد.

وی اضافه نمود: این محدودیت در تردد ناوگان ایرانی به گرجستان در سال گذشته، مسائل زیادی برای شرکت های حمل و نقل بین المللی ایرانی و 20 هزار کامیون ایرانی فعال در راستا کریدور (دالان) یاد شده ایجاد نموده بود.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اضافه نمود: مکاتبات و رایزنی های متعددی با همکاری وزارت امور خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس انجام شد که نتیجه آن برگزاری نشست مجازی با مقامات کشور گرجستان در روز دوشنبه این هفته بود.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی ادامه داد: در مذاکرات مسوولان دو کشور و با توجه به عزم و اراده دو طرف برای همکاری، این محدودیت رفع شد و از روز سه شنبه 13 بهمن، امکان تردد ناوگان دوطرف به قلمروی سرزمینی یکدیگر و ترانزیت دو جانبه میسر شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 656

به "امکان تردد ناوگان و راننده ایرانی به گرجستان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تردد ناوگان و راننده ایرانی به گرجستان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید