بلیت های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است

به گزارش چای قند پهلو، وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات لغو پروازها بین ایران و انگلیس گفت: همه بلیت های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است و اگر پروازی هم به سمت انگلیس داریم باید بدون مسافر بازگردد.

بلیت های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح 89 پروژه ریلی که به مناسبت هفته حمل و نقل به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار گردید، درباره تعلیق پروازهای ایران به مقصد انگلیس اضافه نمود: تعلیق همه پروازها دو هفته ای است.

وی گفت: شب گذشته وزیر بهداشت از ما خواست برای پروازهای انگلستان اقدامات سختگیرانه اعمال کنیم، اما ما تصمیم گرفتیم که ریسک ننموده و پروازها را به طور کامل لغو کنیم؛ در این راستا دیشب تصمیم گرفتیم پروازهای رفت و برگشت به انگلستان دو هفته تعلیق گردد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بهداشت مرزی متعلق به وزارت بهداشت در فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر است، ادامه داد: تست کرونا برای مسافران در فرودگاه امام لازم است که باید آزمایش منفی کرونا ارائه نمایند و این مورد در فرودگاه کنترل می گردد.

وی درباره سرنوشت مسافرانی که بلیت خریداری نموده اند نیز گفت: از امروز پروازها لغو شده و بلیت هایی که فروخته شده کنسل است تا به شرایط بهتری برسیم.

این مقام مسئول درباره این نقل قول از معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی که فردا پرواز ایران به انگلستان انجام می گردد، گفت: هیچ پروازی که با مسافر از انگلیس بازگردد نداریم، از امروز پروازها متوقف است و در برگشت نباید مسافر داشته باشند.

وی اضافه نمود: ورود مسافر از انگلیس مورد تأکید است، اما ننوشته اند از ایران کسی نرود، ولی در برگشت نباید مسافر از انگلیس بیاورند.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت در نامه به معاون بهداشت این وزارتخانه نوشت: پیرو مذاکره اجرا شده و نامه های قبلی مبنی بر آنالیز دقیق کسانی که مستقیم یا غیرمستقیم از مبدا کشور انگلیس وارد می شوند و نیز قطع موقت پروازهای خطوط هوایی شرکت های داخلی به مقصد آن کشور، لازم است، به سرعت همه کسانی که طی دو هفته گذشته از مبدا کشور انگلیس مستقیم یا غیرمستقیم وارد کشور شده اند مورد آنالیز قرار گرفته و تا مشخص تکلیف نتایج آزمایشات مربوطه، تحت قرنطینه و مراقبت کامل قرار گیرند.

وی ادامه داد: باتوجه به مراودات کشور انگلیس با دیگر کشورها به ویژه کشورهای اروپایی، لازم است همه مبادی ورودی هوایی به خصوص پروازهایی که از مبدا کشورهای اروپایی انجام می گردد، به شدت تحت نظر، مراقبت و انجام آزمایشات کووید 19 قرار گرفته و همچنین علائم بالینی افراد وارده مورد آنالیز دقیق قرار گیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 570

به "بلیت های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید