بازیکن 17 میلیاردی پرسپولیس تعیین شد ، جزئیات قرارداد بعد از جنجال نقل و انتقالاتی!

به گزارش چای قند پهلو، شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، با تأیید حرف های درویش گفته است: قرارداد آقای بیرانوند از پارسال تا سال جاری کمتر شده است.

بازیکن 17 میلیاردی پرسپولیس تعیین شد ، جزئیات قرارداد بعد از جنجال نقل و انتقالاتی!

به گزارش خبرنگاران قرارداد ثانویه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بعد از فسخ، یکی از جنجالی ترین و البته مناقشه برانگیزترین مسائل جابجایی ایران بوده است. جایی که او قرارداد 18 میلیاردی فصل گذشته خود با پرسپولیس را فسخ کرد و در حالی که صحبت از پیشنهاد 90 میلیاردی استقلال برای دو فصل بود، راهی مذاکره با مدیران این باشگاه شد.

اما در نهایت بیرانوند به پرسپولیس بازگشت و لحظاتی بعد از امضای قرارداد نو با پرسپولیس، رضا درویش گفت که مبلغ قرارداد نو او کمتر از فصل گذشته است.

حالا حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، با تأیید حرف های درویش گفته است: قرارداد آقای بیرانوند از پارسال تا سال جاری کمتر شده است.

او در پاسخ به منتقدان که اعتقاد دارند چنین اتفاقی عملا ممکن نیست، شرح داده: راه دیگری ندارد. چرا جور درنیاید؟ شما شفافیت باشگاه را ببینید. من با آقای بیرانوند مفصل صحبت کردم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به رقم دقیق قرارداد گفته: 13 میلیارد و 800 میلیون تومان است و خود سازمان لیگ یک آپشن 20 درصدی هم روی آن می گذارد که در مجموع 17 میلیون و خرده ای می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1454

به "بازیکن 17 میلیاردی پرسپولیس تعیین شد ، جزئیات قرارداد بعد از جنجال نقل و انتقالاتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن 17 میلیاردی پرسپولیس تعیین شد ، جزئیات قرارداد بعد از جنجال نقل و انتقالاتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید