تجمع شبه نظامیان مسلح هوادار ترامپ مقابل منزل وزیر ایالت میشیگان

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، در ادامه ادعاهای اجرا شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در خصوص بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهور سوم نوامبر این کشور، جمعی از طرفداران مسلح وی با تجمع در مقابل منزل وزیر ایالت میشیگان، به خاطر نتیجه رقم خورده در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برای وی و خانواده اش ایجاد مزاحمت کردند.

تجمع شبه نظامیان مسلح هوادار ترامپ مقابل منزل وزیر ایالت میشیگان

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ژاکلین بنسون وزیر ایالت میشیگان در این رابطه گفت: تعدادی از طرفداران مسلح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مقابل منزل وی دست به تجمع زده اند.

به گفته این مقام ارشد ایالت میشیگان، طرفداران مسلح ترامپ با فریادهای بلند، تهدیداتی روشن و واضح علیه وی به کار بردند و او را به عنوان مسئول برگزاری انتخابات میشیگان هدف حمله لفظی قرار دادند.

این اقدامات حامیان ترامپ در حالی است که برایان کِمپ فرماندار ایالت جورجیا روز شنبه درخواست دونالد ترامپ برای برگزاری یک نشست ویژه با حضور قانونگذاران ایالتی با هدفِ ابطال پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات خود در این ایالت و انتصاب برگزیدگانی که از او حمایت نمایند را رد کرد.

طبق این گزارش، ترامپ از فرماندار جورجیا خواست تا تقاضای بازرسی از امضاهای ثبت شده بر آرای پستی را ارائه کند؛ تقاضایی که به گفته برایان کمپ، در حوزه اختیارات او نیست.

فرماندار ایالت جورجیا روز شنبه در یک پیغام توئیتری نوشت که او برای سومین بار جهت انجام بازرسی درخواست رسمی داده است. کمپ در این توئیت نوشت: همانطور که امروز صبح به رئیس جمهور گفتم، من برای بازرسی امضا [آرای پستی] سه بار درخواست رسمی داده ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 538

به "تجمع شبه نظامیان مسلح هوادار ترامپ مقابل منزل وزیر ایالت میشیگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع شبه نظامیان مسلح هوادار ترامپ مقابل منزل وزیر ایالت میشیگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید