قفل راداری دفاع هوایی یونان برروی جت های ترکیه (تور ارزان ترکیه)

به گزارش چای قند پهلو، دفاع هوایی یونان یک قفل راداری بر روی جنگنده های ترکیه حین انجام مأموریت، قرار داد، اقدامی که قوانین ناتو آن را اقدامی خصمانه توصیف می نماید.

قفل راداری دفاع هوایی یونان برروی جت های ترکیه (تور ارزان ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

سی ان ان ترک گزارش داد که سیستم های دفاع هوایی یونان یک قفل راداری بر روی هواپیما های ترکیه ای که در حال اجرا مأموریت شناسایی بودند، قرار دادند؛ اقدامی که قوانین ناتو آن را اقدامی خصمانه توصیف می نماید.

بر اساس این گزارش، جت های اف-16 ترکیه در 23 آگوست (اول شهریور) در حال اجرا عملیاتی در دریای اژه و مدیترانه شرقی در حریم هوایی بین المللی بودند که به وسیله یک مجتمع دفاع هوایی اس-300 ساخت روسیه مستقر در جزیره کرت رهگیری شدند.

سی ان ان ترک اظهار داشت جنگنده ترکیه ای مأموریت خود را به انتها رساند و سالم به پایگاه های خود بازگشت. این در حالی است که چنین اقداماتی بر اساس قوانین درگیری ناتو خصمانه تلقی می گردد.

سی ان ان ترک نوشت، با توجه به این که ترکیه و یونان هر دو عضو ناتو هستند، این رویداد را می توان ناسازگار با روح ائتلاف توصیف کرد.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1296

به "قفل راداری دفاع هوایی یونان برروی جت های ترکیه (تور ارزان ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قفل راداری دفاع هوایی یونان برروی جت های ترکیه (تور ارزان ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید